1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hi all! No longer will threads be closed after 1000 (ish) messages. We may close if one gets so long to cause an issue and if you would like a thread closed to start a new one after a 1000 posts then just use the "Report Post" function. Enjoy!

Predictive Text

Discussion in 'Off The Beaten Track' started by Kruss, Jan 4, 2011.

  1. Kruss

    Kruss Not Auto-Tuned

    2,932
    1,564
    Predictive text/autocorrect can be quite frustrating on my smartphone, so I found this site to be absolutely hilarious! (Some posts are more for adults.)

    I'm rolling over here at some of these. :eek: :lol:
     
    antmanb and (deleted member) like this.
  2. triple_toe

    triple_toe Well-Known Member

    1,275
    380
    Oh. My. God. :rofl:

    This is incredible. I really sympathize with these people, because auto-correct has made some of my sentences sound crazy more than once. None as bad as these though!

    ETA: "Ohh baguette". I can't stop laughing.
     
  3. Kruss

    Kruss Not Auto-Tuned

    2,932
    1,564
    My initial favorite was the JCrew one. :lol:
     
  4. Wyliefan

    Wyliefan Well-Known Member

    20,918
    8,788
    "A bad case of the manboobs"! Love it! :rofl:

    Also, "the BAGS and the KEYS!"
     
  5. Angelskates

    Angelskates Well-Known Member

    13,267
    3,219
    :rofl: HILARIOUS!
     
  6. Badams

    Badams Well-Known Member

    5,416
    2,027
    "I'm going to bedazzle your vagina" :lol:
     
  7. aliceanne

    aliceanne Well-Known Member

    3,212
    1,947
    My iphone insists on changing my signature "Alice" to "Alive"!
     
  8. Kruss

    Kruss Not Auto-Tuned

    2,932
    1,564
    My predictive text constantly tells my family I "live" them instead of "love" them.
     
  9. Nora_Charles

    Nora_Charles New Member

    154
    19
    Ohhhh my God. Tears are streaming from laughing so hard. " Where is there an apocalypse nearby?" "Where is there an Alabama near me?" "Where is there an ankle zone?" "Autozone. My God. Where?"

    Or "S.O.B.! My *pen*. I broke my PEN." :lol:
     
  10. Andrushka

    Andrushka Well-Known Member

    3,238
    393
    My ex husbands phone has done that before.It was pretty funny,I didn't tell him it was doing it,wanted to see how long it'd take him to figure it out ;) lol
     
  11. cruisin

    cruisin Banned Member

    17,561
    1,171
    That was my favorite too. Hilarious, but some of them sound contrived ;)
     
  12. BigB08822

    BigB08822 Well-Known Member

    21,601
    3,358
    Once I was texting a friend about our boss and I was trying to say that our boss is a certain 4 letter word beginning with C and ending with a T. My phone somehow autocorrected it to Cynthia. So from that point on we have always referred to people we don't like as being a Cynthia. lol
     
  13. antmanb

    antmanb Well-Known Member

    6,684
    9,706
    I have just cried laughing readin them - they are great.

    Often it's a typo/autocorrect situation that get's the funniest responses!

    Ant
     
  14. walei

    walei Well-Known Member

    1,330
    141
    This happens to me on an almost daily basis haha.

    Just yesterday my friend text me cuz she failed her exam. I replied with "awwww" and got changed to "sewers".
     
  15. Angela-Fan

    Angela-Fan Well-Known Member

    2,276
    379
    hahaha i love it. Some of those are so crazy I find it hard to believe lol