All That Skate Summer 2010, July 23-25, Korea (Cast includes Kim, Kwan, Cohen)

Discussion in 'Great Skate Debate' started by cadavis, Jun 3, 2010.

  1. ali_dorate

    ali_dorate Active Member

    269
    42
    28
    Great news!
    I think this will be the first time for Yu-Na to skate with Sasha.
    Michelle, Sasha and Yu-Na on the same ice!!
    I'm looking forward how David Wilson will design the show.
     
  2. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    And again thank you Samsung for sponsoring this show! :D
     
  3. IceAlisa

    IceAlisa Épaulement!!!

    31,146
    4,381
    113
    Well, I guess we will see it on youtube.
     
  4. lilia&mofan

    lilia&mofan New Member

    19
    7
    0
    deleted
     
    Last edited: Jun 4, 2010
  5. reut

    reut Active Member

    734
    162
    43
  6. Lucy25

    Lucy25 Well-Known Member

    2,499
    271
    83
    New gala programs from Michelle?? Wow! My first thought was that she would do the same as last year. What a treat!
     
  7. Willowway

    Willowway Well-Known Member

    1,630
    364
    83
    Since this is likely to be televised in Korea (as was the last show) Michelle can't very well use the same program(s).

    BTW, for folks who want to watch it live it may be on streaming video as were the last two.
     
  8. RunnersHigh

    RunnersHigh Well-Known Member

    2,980
    358
    83
    Yeah, but the live has been the better as always! (I've been to FOI2008, 2009, 2010 and IAS 2009.. mind boggling.)

    Sorry for the fans on foreign soil.
    Can I have extra tickets to share? It's like getting blood from a stone. ;)
     
  9. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    I just hope if this show will be televised the commentators should shut up. Last FOI in April, they talked a lot during performances! lol!
     
  10. RunnersHigh

    RunnersHigh Well-Known Member

    2,980
    358
    83
    See it live or Fan cam :lol:
     
  11. Spazactaz

    Spazactaz New Member

    1,812
    209
    0
    MICHELLE <333333333333333333333

    omg i cannot wait for this.

    i wonder how much it would cost to go see it live :S :S
     
  12. RockTheTassel

    RockTheTassel Well-Known Member

    1,149
    153
    63
    Yu-na, Michelle, and Sasha! :swoon:

    Sometimes I wish I lived in Korea or Japan just because of the amazing skating shows.
     
  13. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    I would love to travel to Korea and see this live! I will find a way! :lol:
     
  14. Lilith11

    Lilith11 New Member

    77
    7
    0
    ITA! :D I definitely want to see Shizuka skate again; she's just so majestic and graceful on ice. P.Chiddy, I'm okay with going without XD but Daisuke, oh wow now that would be amazing! Daisuke is without a doubt my favorite male skater right now; such power and charisma! :swoon: And V/M... V/M is always magnificent to see and how I'd love for them to skate in Yu-na's show again :3
     
  15. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    What about Kristi Yamaguchi? Or one poster mentioned Kurt Browning? This show will be more insane! Heck, even Tara Lipinski! Anything is possible! :lol:
     
  16. Ozzisk8tr

    Ozzisk8tr Well-Known Member

    3,930
    1,494
    113
    Wow! Sounds amazing! Will Tonya be skating too?
     
  17. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    I just read that Samsung Electronics is planning to make this ice show the biggest in Korea. Remember FOI 2009 in April? It was held in one hall in Kintex but this time they will make two halls into one by taking down a prefabricated wall in Kintex!
     
    Last edited: Jun 6, 2010
  18. Lilith11

    Lilith11 New Member

    77
    7
    0
    Oh god... that'd be insane! And w/Yu-na's Canadian connections lols, she probably could get Kurt to skate at her show if she really wanted to :3
     
  19. minneapolis

    minneapolis Banned Member

    149
    17
    0
  20. RunnersHigh

    RunnersHigh Well-Known Member

    2,980
    358
    83
    Really?
    One hall(63m*171m) itself was gigantic. But, two halls? (126m * 171m) :eek:

    Thank god!!! Hope it means more seats available! Right?
    D-15 to get the tickets. I'm ready! :fan:
     
  21. Lanie

    Lanie Well-Known Member

    4,651
    492
    83
    OMG! That's crazy!

    I can't wait. Sometimes I wish I lived in South Korea and not California to see these shows...
     
  22. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
  23. Frau Muller

    Frau Muller President of Dick Button Appreciation Club

    8,049
    521
    113
    Maybe we can get together and charter a plane to Seoul??? Extraordinary lineup. Now THIS is the true meaning of the words "Stars on Ice"!
     
  24. Lanie

    Lanie Well-Known Member

    4,651
    492
    83
    We can ask Evan if we can borrow his FlexJet! :D
     
  25. RunnersHigh

    RunnersHigh Well-Known Member

    2,980
    358
    83
    Ask Yu-Na to invite Evan first. :lol:
     
  26. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
  27. skamper23

    skamper23 New Member

    2,307
    119
    0
    RunnersHigh and (deleted member) like this.
  28. RunnersHigh

    RunnersHigh Well-Known Member

    2,980
    358
    83
    Yay! Welcome back, Jeremy.
    And IIRC, this will be your 4th visit in Goyang. (2008 FC, 2008 GPF, 2009 FOI and 2010 ATS Summer)
    BTW, with Yuka Sato again? Plz.

    Pigs can fly!!
     
    Last edited: Jun 12, 2010
  29. riveredge

    riveredge Active Member

    897
    134
    43
    Thanks for posting this! It's nice to see Jeremy coming back to Korea again. :D
     
  30. skamper23

    skamper23 New Member

    2,307
    119
    0