PDA

View Full Version : The Voice S2 thread 2



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

KikiSashaFan
04-25-2012, 02:52 AM
:lol: His Victoria Secret model GF makes Mathai look like a little girl.

She dumped him. I'd be happy to console him anytime :shuffle:

Cheylana
04-25-2012, 02:53 AM
Not liking Juliet's performance either. It sounded so strained.

LuckyCharm
04-25-2012, 02:53 AM
She dumped him. I'd be happy to console him anytime :shuffle:

Think about that. She probably dumped him because he rambled incessantly and rarely completed a thought. Do you really wanna try to fall asleep next to that?

rfisher
04-25-2012, 02:55 AM
Think about that. She probably dumped him because he rambled incessantly and rarely completed a thought. Do you really wanna try to fall asleep next to that?

Yes. Have you seen his body?

Cheylana
04-25-2012, 02:55 AM
Blake says he's a fan of Juliet but carefully avoids critiquing the actual song, lol.
Xtina gives an actual (albeit mild) critique on her song -- thank you!

All the sing for your life performances stunk tonight.

Matryeshka
04-25-2012, 02:55 AM
She is so flat. And then she's sharp for a second. Then she was flat on the glory note. She has yet to hit a single note correctly. My dog, seriously, just yodelled along with with it.

Usually, Chessa at least has a spark, and she didn't tonight. She knows she's going home.


I hate Juliet blonde, and I hate this song, but I love that she injects real emotion into every song she sings. I'll bet if you sit her down and ask her, she can tell you Roxanne is a prostitute and Steven Tyler and Natalie whatever were going through horrible break-ups when they did those songs.

Xtina has been spot-on with her critiques.

LuckyCharm
04-25-2012, 02:56 AM
Yes.

:rofl:

KikiSashaFan
04-25-2012, 02:59 AM
Yes. Have you seen his body?

http://2.bp.blogspot.com/-nvWbfR7qdAA/T1G-ikH4tOI/AAAAAAAAC4U/e7sevfFNbuM/s400/Adam%2BLevine%2B%25284%2529.jpg :grope:

dbell1
04-25-2012, 03:00 AM
Think about that. She probably dumped him because he rambled incessantly and rarely completed a thought. Do you really wanna try to fall asleep next to that?

Who said anything about sleeping? :swoon:

Allskate
04-25-2012, 03:01 AM
You all can take Adam. That will leave Blake for me. Except that Miranda apparently likes guns. Hmmm.

LuckyCharm
04-25-2012, 03:01 AM
CeeLo saves:

Time out. He says Cheesa's voice sounds classically trained. Umkay.

He picks Juliet. Thank you.

Cheylana
04-25-2012, 03:01 AM
Cee-Lo pulls a Blake in saying he's gotta go along with what America wants. :lol:

Allskate
04-25-2012, 03:02 AM
Finally!

LuckyCharm
04-25-2012, 03:03 AM
Cee-Lo pulls a Blake in saying he's gotta go along with what America wants. :lol:

It's about time. Both times America got a say, it tried to get rid of her.

rfisher
04-25-2012, 03:05 AM
You all can take Adam. That will leave Blake for me. Except that Miranda apparently likes guns. Hmmm.

He's hot, but she'd kick your ass. Her tweets are, shall we say, a little red neck. I suspect she's sung in enough bars to know how to win a good bar fight.